Ben & Jerry´s!

Haha, ja nu sitter jag här och äter älskade Ben & Jerry´s igen. Sjukt onyttigt, men sjukt gott och idag får andra alternativet segra över det första :)

Mor och far skall ut och äta middag med några vänner till familjen för att planera en golfresa och jag försöker få dem att sälja in Belek där jag var i söndags! Får se om de andra nappar.....


Det är så sjukt läckert där nere så jag håller tummarna!
;)

Nu sitter jag och diskuterar kvällen med min kära kusin Katrin här!
Vet inte riktigt vad som händer men tänkte i alla fall börja med att åka dit helt enkelt :)


Jag saknar sol och värme!!!!!

Hmm.....
Sofia var ute och svängde sina lurviga igår minsann. Kanske skall ringa henne och fråga om det blev något sötebröd serverat, istället för gurka!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0