1:a november.

Ja nu har jag varit alldeles för slapp vad gäller bloggandet så nu är det dags att ta tag i saken!

Hade en jättemysig middag igår kväll allesammans i restaurang Fino! Laxspett fick det bli och fy tusan vad gott det var. Mm, mm, MMM som vi brukar säga ;)
Efter det hände inte så mycket mer faktiskt. Hade tänkt att kolla på den nya filmen "Trubbel i paradiset" men internet ville givetvis inte samarbeta så det blev ingenting med det!

Idag är det ju som ni alla vet 1:a november. Ny månad, nya möjligheter och man kan väl nästan säga nytt liv för det är ju trots allt på torsdag det börjar på allvar! 3 dagar kvar, knappt ens det.....
Dagen till ära har vi haft säsongens sista MiniStars och efter det började vi "stänga" på allvar, vi började packa ned allting vi har backstage. Det känns konstigt kan jag säga för det känns inte alls som att man skall hem för en längre tid, bara lite kort semester!?



Dagens bonus:
SOL!!!!!
Yes, ett par timmar i solen har jag hunnit med idag (tog typ ingenting, men ändå) innan molnen, och nu även ytterligare ett oväder dragit in ovanför oss!?
Var precis nere i gymmet och hela hotellet vibrerade av åskan. Lite småläskigt skulle man kunna säga, men jag blev förhoppningsvis lite starkare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0