Alfred Olsson

That´s me!

Mitt senaste försök till att starta en blogg gick ju inte speciellt bra, men man kan ju alltid ge det en ny chans, eller hur?!

Mycket har hänt sen sist.....så det är svårt att veta vart man skall börja.
Så varför inte börja i nuet :)

Just nu befinner jag mig på Sunwing Resort & Spa Side Beach i Turkiet och arbetar som showartist!
Kom hit den 23 februari och skall stanna här fram till den 4 november och sen får vi se vad som händer.

Ni som känner mig sen innan vet ju att jag är en ganska karriärsinriktad kille med stora mål i sikte som inte är den som ger sig förrän allting är genomfört :)
Första steget har jag nu tagit i alla fall genom att jobba här nere (och börjat blogga), precis som jag drömt om i många år!

Welcome to my life, and enjoy the ride! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0