Zombie.....

Är vad jag känner mig som idag.....

06.00 i morses ringde min klocka, efter si sådär drygt fyra timmars sömn.....det är verkligen inte OK!
Fastnade hos Elinas föräldrar lite längre än planerat igår efter jobbet vilket resulterade i att även packningen fick senareläggas.
Allt var som vanligt med andra ord ;)

07.07
var jag i alla fall på tåget mot Göteborg och jag vaknade precis efter att ha däckat totalt så fort jag kommit ombord.
Tur jag hade lätt för att somna för annars vet jag inte hur detta äventyr skulle sluta.....fem timmar på boskapståg (IC-tåg) är ju inte det roligaste tyvärr, haha!

Kanske skall ta en kopp kaffe eller åtta så man vaknar till liv?!


Kommentarer
Postat av: Markus

Haha jo jag hängde inte speciellt länge framför lastbilarna kan man säga.



Fy fan för att gå upp så tidigt!! Hur länge ska du vara i götet?

2009-12-12 @ 15:27:11
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Alfred

Nej det var absolut inte OK, men jag kom fram till slut i alla fall!

Blir kvar till måndag eftermiddag :)

2009-12-12 @ 18:37:54
URL: http://alfredolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0