Vardag igen.....

Det är typ snöstorm ute, eller ja, det var det i alla fall för fem minuter sen.....

Var som ett vrak när jag åkte till jobbet vid 07.30 i morses, men sen så jobbade jag mig minsann tillbaka in i livet och när passet var slut vid 17 var jag i stort sett slutkörd!?

Mötte i alla fall upp Christian för att käka efteråt. Var en mindre evighet sen vi sågs sist så det var nice!
Fick bli ett stopp på Tures inne i Sturegallerian.....deras räksallad är fantastisk! :)

Fortsatte sedan ut mot Magnus och Samir som ikväll bjöd in mig, Tessan och Nina på middag.....
Jag hade ju egentligen redan ätit men jag är ju inte den som är den så jag smakade i alla fall och god damn vad gott det var.....Älgkött och cheesecake (fast inte tillsammans)
Usch, nu får jag nästan ångest över hur mycket jag ätit idag, men man måste ju trösta sig med något när man är krasslig, right?!

Gott var det i alla fall, och många härliga skratt blev det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0