Tisdag, eller söndag?!

Denna dag har kännts precis som en söndag.....förmodligen är det den där sega känslan av dagen-efter som är boven i dramat. Eller vad vet jag?!

Efter en soft förmiddag åkte jag och Tommy hem till Veronika!
Allt är som ni vet fortfarande Top Secret, men det kommer bli så jävla bra. Det kan jag säga! :)

Både jag och Tommy var hungriga så vi bestämde oss senare för att äta sushi och gå på bio!



Fanns ju inte så många filmer att välja på eftersom vi var tidiga på kvällen, men tyckte faktiskt att den var bra :)
Kan dock rekommendera att inte se den med någon bitterfitta sittande i stolen framför som klagar över att man skrattar alldeles för lätt.....se den hemma eller deal with it, tänker jag!?

En fantastisk söndag, eller nej tisdag menar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0