Sömnlösa nätter.....

.....är något av det vidrigaste som finns!

Trots att jag var helt slut igår och trodde jag skulle kunna somna stående så kunde jag inte somna när jag väl låg i sängen.....helt plötsligt var jag pigg och tankarna bara snurrade runt i huvudet!?
Så nu känner jag mig ungefär lika sömnlös och trött som efter en ordentlig natt av festande! Inte OK!


Utfyllnad.

Håller på att hoppa i kläderna just nu för klockan 12 börjar jag minsann att jobba!
Ingen rast och ingen ro här inte.....eller jo imorgon är jag ledig! :)

Eftersom jag jobbar till 20 ikväll så bär det direkt av till finalen i Karaokefestivalen på Golden Hits!
Ska hejja så mycket jag bara kan på Veronika, Tommy och Shirin!!!!!

Det betyder att jag är tillbaka senare ikväll eller imorgon bitti.
Hoppas ni överlever och ha en fantastisk start på denna vecka :)
//Alfred

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att du valde den minsta bilden du kunde hitta! ;)

2009-12-08 @ 00:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0