Sometimes I just love myself.....

Eller det gör jag väl nästan alltid i och för sig.....men ändå ;)

09.30
ringde klockan minsann! Det trodde ni aldrig, speciellt inte eftersom jag börjar jobba kl 13!?
Naturligtvis fanns det en nödvändig anledning till att ta sig upp. Tvättdags!
Jag hatar verkligen att tvätta.....och ännu mer hatar jag torkskåpet som aldrig lyckas få tvätten torr i tid!

För att vara extra duktig passade jag på att köra ett löp-pass ute i kylan!
Snart flyttar jag snart in på löpbandet på gymmet, men det är så tråkigt så får bita ihop lite till i vintervädret.....

Förstår ni att jag känner mig lite sådär lagom extra duktig idag?!

Nu frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0