Sista minuten, just like always.....

Hade en sjukt bra dag på jobbet idag :)

Ännu bättre blev det när jag efteråt träffade Tommy och Veronika.
Det kommer bli så jävla bra! ;)

Imorgon klockan 17.07
bär det av mot familjen i Lidköping och jag håller därför på att packa.
Återvänder ju inte till Stockholm förrän den 8:e januari så det blir mer packning än jag trodde, även om jag inte kommer komma i närheten av Turk-packningen, haha.....

Efter jobbet imorgon tänkte jag faktiskt köpa en julklapp till mig själv! :)
Det borde jag väl hinna på en halvtimme tycker jag?!
Yeah right.

Undrar just om det är någon som kommer vara trött imorgon?!
Mer än jag alltså.....

Ses på tåget imorgon!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0