Praktikanten Alfred!

Ja, lite så har jag känt mig på jobbet faktiskt!

Idag har jag nämligen övergett kassan och flyttat upp till avdelningen för färdiglagad mat! :)
Var där en del före Turkiet-tiden också i och för sig.....men lite mer nytt än kassan kan man väl säga!
Jag tycker det är så mycket roligare att jobba bakom disk, så nu har jag fått en liten ny gnista i vardagen skulle man väl kunna säga. Haha!



Underbara och saknade Sofia berättade att hon numera har en liten ödla hemma hos sig nere i Thailand!
Jag känner mig hedrad över att hon döpt äcklingen till Alfred ;)
Undrar just om varelsen lever när jag kommer ner och hälsar på?!
Tänk att hälsa på sig själv i mindre form?!

Nu, Glee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0