Plötsligt händer det!

Nu sitter jag här i soffan och äter frukost.....

Jag är helt slut efter ett morgonpass gymmet!
Ja ni hörde rätt, jag lyckades ta mig upp ur sängen när klockan ringde för två timmar sedan.
Kan nästan inte låta bli att känna mig ganska stolt :)

Snart är det dags att dra till jobbet och sen får vi se hur det blir ikväll.....just nu känns det som att verkligen inte kommer hinna med Idol-finalen hemma hos Elinas föräldrar.
Sjukt tråkigt, men jag måste ju trots allt få någon sömn i natt.....annars lär jag väl inte vakna imorgon bitti och därmed missa tåget?!

Den som lever får se helt enkelt!

Undrar just vem som kommer vinna spektaklet i Globen ikväll?!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0