Planering.....

Ja hör och häpna allesammans!

Jag har nu avslutat Glee-tittandet för en liten stund och börjar nu planera packning till helgen!

Göteborg, here I come :)



Imorgon skall jag jobba 11-20 och sen blir det nog Idol-final hemma hos Elinas föräldrar, precis som i fjol, och klockan 07.07 lördag morgon går tåget.
Någonstans häremellan skall jag alltså få in packningen och fråga mig inte hur det skall gå till?!
Ikväll har jag varit för slut helt enkelt.
Träningsvärken från gårdagens gym-pass har gjort att jag inte ens känt velat röra mig över huvud taget, haha!

Tänkte dock hoppa i säng ganska omgående för imorgon skall jag göra ett försök till att vara effektiv.
Jag tänkte gå till gymmet före jobbet minsann!
Jag har alla odds emot mig, men den här gången har jag gett mig fan på att det ska gå!



08.00 it is!
//Alfred

 

 


Kommentarer
Postat av: shiirii

Du är fabulous honey..

Fy fan va du är snygg asså..

2009-12-11 @ 01:03:39
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0