På plats i Vinninga.....

Yes, det är här jag är uppvuxen minsann. I den lilla hålan Vinninga utanför den lilla staden Lidköping!
Någon som vet nånting om bandy?!
Villa/Lidköping är nämligen härifrån ;)

Blev en minst sagt kaotisk eftermiddag (för att inte tala om trött morgon) idag.....
Jobbet flöt på bra och jag kom iväg vid 16, precis enligt schema, men herre jävlar vad jag fick slå mig fram bland allt folk på stan efteråt?!
Jag kunde ju inte missa tåget.....
Jag fick i alla fall tag i mina julklappar (till mig själv).
Två par skor! :)

Nu
ligger jag i min säng i mitt rum tillsammans med Berit, Isidor, Evert, Lajka och Rosa!
Nu undrar ni säkert vad fan jag snackar om, men här har ni min egen lilla familj:


Evert, Berit, Lajka och Isidor. (Rosa kunde tyvärr inte närvara vid fototillfället)

Ja, jag vet att jag egentligen är 20 år och att detta inte är helt normalt.....
men man måste väl ändå behålla barnet i sig någon jävla gång, haha, eller?! ;)
Imorgon får ni nämligen hälsa på en ny familjemedlen!



Kommentarer
Postat av: Robban

Haha! Urgulligt! :D

2009-12-24 @ 10:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0