Lördag 5:e december.

Hade en sjukt kul kväll igår, som ni kanske redan misstänkt!

Kom upp ur sängen förvånansvärt lätt i förmiddags.....började jobba 12.....men nu ska jag äta lite och försöka komma på banan inför denna lördagkväll.

Idol.

HURRA för att Tove åkte ur!!!!!
Hon har kanske varit bra under säsongen, men igår var hon det verkligen inte!
Inte för att jag tycker någon av killarna heller är speciellt bra.....finns för mycket uppenbara brister liksom.
Erik har en jävla pipa, men det verkar bara finnas ett läge?!
Calle har också en grym pipa, men vad är han att titta på?!

Förstår inte heller varför TV4 måste envisas med att ha 90 minuters sändningstid.....
Det blir alldeles för mycket värdelöst tidsfördriv.

Trots allt negativt jag nu fått ur mig så hatar jag inte alls Idol.
Jag är bara allmänt trött på det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0