Idag är det tisdag!

Yes, solariet (måste ju preppa lite till Gambia även om det inte syns) och frisören stod på schemat!

Tog sovmorgon även idag, välförtjänt om du frågar mig men du får förmodligen ett annat svar om du frågar min mor, och framåt 13-tiden var jag på plats uppe på salongen hos Katrin!



Sjukt skabbig bild (ibland går det helt enkelt inte att göra något åt saken) men visst blev i alla fall håret fint?! :)

Nu tror jag minsann att tvättmaskinen är klar.....
Har lyckats vara smart nog att tvätta samma dag som jag skall packa?!
Nej, jag får inte heller den ekvationen att gå ihop men det löser sig!


Kommentarer
Postat av: Montana

Snyggt hår !! så skal du bare lärer den afrikanske nytårs dans :)

2009-12-29 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0