Hoppsan.....

.....jag har ju helt glömt av att ge er rapporten från kvällen i måndags!!!!!

Det var ju som ni vet final i Karaokefestivalen på Golden Hits!
15 artister hade lyckats kvala in via delfinaler, andra chansen och wild cards. Tommy, Veronika och Shirin var tre av dem :)


Verah var först ut. I sina skyhöga klackar fick hon taket inne på Golden att lyfta med sin grymma pipa, i en personlig favorit, "Genom allt"!


Tommy var näst på tur och hade med sig Shirin som sidekick. Tillsammans gjorde dem ett grymt spexat nummer av "Baby got back"! Hett var ordet!


Efter en stund återvände Shirin upp på scenen för att framföra sitt solonummer "And I am telling you".....resultatet blev, inte alls oväntat, stående ovationer!

Jag kände mig minst sagt stolt över dessa tre underbara vänner!!!!! <3
Kom dock nu i efterhand på att jag kanske ska filma nästa gång istället?! Lite roligare för er att titta på, tänker jag.


Jag, Veronika och Tommy!

And the winner is:


Bild lånad från Gylleneskor.

Tommy belönades med första priset på 5000 kronor och Shirin hamnade på en silverplats!



Vinnarbidraget framfördes naturligtvis en gång till och sen fortsatte festen, givetvis, hela natten lång!

När jag nu sitter och kollar igenom alla bilder efter "vinnarceremonin" så säger vi så här.....
Det som hände på Golden, det stannar på Golden ;)
Hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0