Fredag i soffan.....

Återigen får ni säkert en liten chock. Jag sitter hemma i soffan trots att klockan är 23.04 på en fredag-kväll och jag redan varit hemma i över en timme från jobbet!

Anledningen stavas naturligtvis jobb och allmän utmattning efter en lång dag på jobbet.
Skall dessutom jobba 10-19 imorgon så det känns faktiskt ganska vettigt att stanna hemma ikväll.....
Speciellt med tanke på att jag numera verkar bli bakfull dagen efter jag druckit alkohol.
Det hände något när man passerade 20-årsstrecket!?


Bild från Kreta (sommaren 2008) som även pryder mitt VISA-kort.
Funderar på att beställa ett nytt med någon härlig Turk-bild?! Det vore väl piffigt?!

Nu ska jag frossa i pepparkakor och julmust framför någon dålig film :)


Kommentarer
Postat av: Markus

Haha ja du börjar bli lastgammal ;)

2009-12-19 @ 21:05:43
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0