Förberedelser.....

Det är ju trots allt en dag imorgon också.....eller snarare senare idag?!

Ska jobba 11-19 och sen vidare direkt hem till Beckis tillsammans med Elina!
Det innebär att jag måste bestämma en morgonkvällens outfit NU!?
För vem fan orkar det tidigt på morgonen?! Inte jag i alla fall.....


En aning trött före jobbet i förmiddags. Usch!

En sak som dessutom förvärrar min morgondag är att jag måste till Systemet före jobbet?!
Är väl bara jag och de riktiga alkisarna som går dit före klockan 11 gissar jag.....

Nej, nu får det bli till att ta sista rycket här vad gäller kläderna!
Jag vet inte alls vad jag känner för och har noll inspiration.
Tyvärr inne i en sån period just nu, I hate it.

//Alfred


Kommentarer
Postat av: unknown

you are really pretty, like REALLY pretty ! :-)

2009-12-06 @ 01:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0