Familjens svarta får.....

Det är nog jag det.....

Mamma ropar konstant om att jag borde gå in i duschen för vi skall vara hos mina kusiner (pappas sida) om en timme!

Anledningen till hennes pushande är enkel.....
Jag är helt enkelt den person som alltid kommer sist ut ur dörren så fort vi skall iväg någonstans med familjen.

En plats som i mina unga år mamma stod för men som jag snällt fört vidare.....tidsoptimist var ordet.

Idag tänkte jag försöka bli färdig i tid!
Hmm.....vad skall jag ha på mig?!


Kommentarer
Postat av: Markus

Ya don't wanna know ;P



Här är Mamma fortfarande alltid sist, lååångt efter mig och Pappa :P

2009-12-25 @ 14:24:42
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0