En annorlunda Julafton.....

Här kommer en liten summering av gårdagen.....

Eftersom mamma och pappa fortfarande håller på med renoveringen av nedre våningen på huset här hemma så firades inte julafton hemma hos oss, som vi alltid gjort tidigare.....

Istället åkte vi hem mot morbror Niclas!



Där stod ett fantastiskt julbord uppdukat, och jag som älskar mat åt tills skjortan höll på att spricka.....
Det är något konstigt som händer vid jul för helt plötsligt kan man äta hur mycket som helst?!


En mamma och en syster.....

Jag var lite slapp med kameran men vi delade i alla fall ut lite julklappar och jag som egentligen inte skulle få något, blev jättenöjd :)
Pengar, presentkort, kalsonger och högtalare till datorn bland annat.....nödvändiga saker helt enkelt. Me like!


Jag,
Samuel och Matilda med våra årsfärska kusiner Tindra och Malte.....
världens sötaste!

Kvällen fortsatte sedan hos mormor innan julaftonen avslutades för detta år :)

Julafton, det är bra skit! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

woho.. barn som du har en relation till haha :)

2009-12-25 @ 17:13:36
URL: http://turren.blogg.se/
Postat av: Alfred

Haha ja men exakt! Andra barn kan man ju inte tycka om, haha!

2009-12-26 @ 21:09:54
URL: http://alfredolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0