Den gamla goda tiden.

Efter jobbet åkte jag ut till mina kära klasskompisar från gymnasietiden på Music and Production!
Vi träffas alldeles för sällan tycker jag så nu får det bli bättring!

Anna, Frida och Emelie heter dessa fantastiska damer :)

Tänkte bjuda er på några bilder från den gamla goda tiden.....


Jag och Emelie på slutproduktionen i trean.....


Work it!


Minigolf har vi också spelat.


Vi har gjort det på soffan i studion.


Visste ni att jag och Anna faktiskt var sambos förra hösten när jag flyttade upp till Stockholm?!

Nu ska jag hoppa i säng faktiskt efter en oerhört trevlig kväll :)
Imorgon väntar en lång, men förhoppningsvis sjukt bra dag.

Dagens citat:
- Jag trodde ni menade måndagarna?! För på måndagarna super jag nämligen bara.
Bitter servitris i filmen Yrrol.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0