Vart tar färgen vägen?!

Det känns som att all den färg jag skaffade i lördags är som bortblåst :(
Jag bleknar fortare än en svart t-shirt i den starka solen här nere! Imorgon får det bli till att sola igen.....

Sitter hemma nu och har precis skrivit färdigt kommentarerna som ska skickas med evalueringen jag gjorde förra veckan så nu känns det skönt att bara kunna släppa det helt! Jag är så duktig, så duktig :)

Den 19:e, nästa onsdag, kommer mamma, pappa, lillasyster Matilda, farmor och mormor ner och hälsar på minsann. Det blir mysigt! :) Shit, bara lite mer än en vecka kvar....och min 20-årsdag kryper bara närmare och närmare, usch!.
Lillebrorsan får stanna hemma efterom försäsongen börjat. Coola killen spelar hockey nämligen.....

Har tänkt att jag ska maila mamma den magiska "listan" idag. Det handlar alltså om saker som jag vill ha hemifrån Sverige, så den får ni se om ett litet tag!
Först måste jag faktiskt springa ner och köpa ett nytt kontantkort till mobilen så jag kan vara hövlig och svara på sms! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0