Världens bästa dygn!

Ja nu är 20-årsfirandet till ända och det var sannerligen ett av de bästa dygnen i mitt liv måste jag faktiskt säga :)

Vi startade direkt när vi kom hem efter showen i fredags med att göra oss i ordning för en utekväll inne i Antik Side. Drinkar med Bacardi Razz stod på menyn hemma hos oss på 9:an, mycket trevligt, och efter ett tag var vi alla samlade och lyssnade på min order till de ljuva tonerna "Kär i dig banan, kär i dig banan, du är så go & gullig i skalet....."
- Jag dansar inombords, som Malin skulle sagt :)

Sofia och Malins mamma Anki hade skickat med en piffig present från Sverige. En jojo! Hiss på det :)
För er som har missat detta så finns det ett filmklipp på Facebook där jag står och moppar golvet hemma på 9:an till tonerna av låten "Min jojo". Kolla in den och ni förstår varför jag fick en jojo. Ni kanske får er ett gott skratt dessutom ;)

Dags att resa mot Cuba Latin Bar!
Väl där möttes vi av ett långbord där några av guiderna inkl. miss Montana redan parkerat sig och det var dags att beställa in nattens första Strawberry Margaritha! Stämningen var på topp och det var hur trevligt och mysigt som helst!!!
Tiden gick dock, som vanligt, väldigt fort och vid 03.30 var det dags för Sofia att köra Malin till flygplatsen eftersom hennes plan skulle gå vid 06.00. Tråkigt men sånt är ju livet.....Malins plan blev dessutom 24 timmar försenat! Inte OK!

Festen fortsatte givetvis och dom där röda frusna drinkarna flödade. Gud välsigne Strawberry Margaritha! :)
Efteråt blev det kebab. Vi fick dock vänta på härligheten i över en timme. Detta resulterade i att födelsedagsbarnet, tillika undertecknad, hann somna med huvudet på bordet i väntan på maten.....Äcklig var kebaben också!? Haha!
Hur som helst så var det en fantastisk kväll och natt med en SUPERSHOW och en SUPERFEST! Kan det bli bättre?!

Som ni kanske förstår så blev det inte så många timmars sömn innan jag vaknade av att Sofia stormade in i mitt rum och skrek om sin ångest över att blekna......
Så det vara bara till att stiga upp och bege sig iväg mot hotellet/jobbet där la familia, mormor och farmor väntade på stranden! Där tillbringade vi i stort sett hela dagen med lunch på Beach Club mängder av bad och lite sömn :) Precis vad som behövdes för en gammal och sliten liten pojk som blivit stor!
När vi for hem var det även dags att tråkigt nog behöva säga hej då till Ebbe som åkte hem igår kväll! Har verkligen varit superkul att ses den här veckan, så jag får hoppas att det blir ett återbesök snart helt enkelt :)

Dagen avslutades sedan vid 20.00 med födelsedagsmiddag nere på Tropic!
I stort sett alla på jobbet hängde med plus familjen och Mette Montana! Mysigare kunde det knappast bli! :)
Jag fick dessutom massa fina presenter som ett helt fantastiskt kollage-kort, pengar, vinflaskor, heldag på spa, kläder, och sist men inte minst, en banan! Det var mina kära kollegor i ShowTeam som stod för den och berättade att det var en ledtråd till vad som komma skall.
Mamma sa direkt att det straffar sig att ge bort straff i födelsedagspresent, med tanke på vad vi utsatte Joakim för tidigare i veckan?! Tänk om dom skulle klä ut mig till banan och tvinga mig sjunga "Kär i dig banan"?! Hahahaha usch!

Vill passa på att än en gång tacka för ett fantastiskt dygn och för alla superfina presenter! Jag är så nöjd att min 20-årskris nästan är som bortblåst! :)

Sofia, Mette, Lindis, Linnea, Sandra, Joakim, Erik, Daniel, Anna, Anne, Charlotte - Team Side 2009, familjen, mormor och farmor - Ni är bäst! :)

Ikväll bjuder jag på det bästa av allt. Bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0