Välkommen familjen.

Så har dem anlänt.
Mamma, pappa, lillasyster med tillhörande pojkvän, farmor och mormor :)
Det var ju verkligen ett tag sen sist så det var härligt att se dem igen, dock tyckte farmor och mormor att det var väldigt varmt.....

Inledde med lunch på jobbet, mycket trevligt, innan vi fortsatte med ett besök på Migros för att fylla upp deras kylskåp!

Jag har dessutom fått ordentlig påfyllning i kylen och frysen vill jag lova! Lösgodis, Ramlösa, grillkorv, ost, kanelgifflar....
Ja dem hade fått med sig i stort sett allting på listan ner, och dessutom andra säsongen av Mia och Klara. Det kommer bli en härlig kväll idag känner jag på mig.....Wiiie :)


Världens bästa Gulletussan!

Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och försöka göra mitt utseende anständigt igen eftersom vi ska in till Antik Side och äta middag på "Aphrodite".....
Mysfaktor: Hög!

Återkommer i afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0