Uppe med tuppen!

Nu har jag nog nästan slagit rekord i att gå upp tidigt här igen!
Jag gick i säng relativt tidigt igår i och för sig så det kan ju vara en förklaring till att jag vaknade av mig själv redan, håll i hatten, 10:30!

Pratade med mamma igår när jag kom hem från jobbet så nu ska hon nog ha koll på alla saker inför resan! Det blev ju en ganska lång lista så jag hoppas hon får med sig så mycket som möjligt.....
Ska bli väldigt kul att träffa farmor och mormor också! Februari var ju senaste gången, herre gud!?



Tanken är nu att jag ska ta en långpromenad längs med stranden bort till jobbet, tar ungefär en timme att gå, hur skönt som helst med iPoden på högsta volym :)
Ebbe och hans mamma skulle ner till stranden, om dem inte redan är där, så tanken är att jag ska ansluta mig och även jag skaffa mig lite färg!

Here we go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0