Underbara torsdag.....

Ja då kan man alltså lägga ytterligare en dag till handlingarna.....och snart är det dags att inleda sitt sista dygn som tonåring.
Nej usch! Nu pratar vi om allting positivt den här dagen har innehållit istället :)

Har ju som ni tidigare förmodligen sett spenderat i stort sett hela dagen nere på stranden och faktiskt fått en del färg. Love it!
Vi fortsatte med att äta middag här på hotellet innan det var dags för mig att kliva in i arbetsrollen igen.....Idag var det faktiskt nervöst innan när mormor och farmor är på besök osv.....Men nu är mitt största hinder ur vägen. "Anthem".
Hade gett mig fan på att jag skulle sätta den när farmor och mormor var här och det gick alldeles utmärkt! En sten föll från Alfreds mage och dessutom kan jag berätta att det var en sjukt bra show ikväll!
Publiken, som var många till antalet, var helt fantastisk och energin var på topp! Veckan kunde helt enkelt inte börjat bättre :)

Ska faktiskt sova här på hotellet i natt så imorgon blir det hotellfrukost! Hiss, hiss, hiss..... :)
Nu ska jag kila ner och möta Ebbe en sväng innan det är dags att krypa ner i sängen och släcka lampan för idag!
Imorgon blir det Teen Idol, You Can´t Stop the Beat och 20-årsfest!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0