Tröttheten själv som talar.

Honey, I´m home!
Just dem orden fick jag faktiskt inte häva ur mig idag när jag kom hem från jobbet för ett tag sedan. Fröken Brink hade minsann redan däckat i sitt sovrum så nu sitter jag här i min ensamhet..... Ganska förståeligt ändå när jag tänker efter. Hon åker ju trots allt till jobbet 08.30 varje morgon till skillnad mot mig som inte åker förrän sent på eftermiddagen. Dagens konstaterande. Vi har olika dygnsrytm :)

Ikväll har det varit ABBA - Thank you for the music! på hotellet som jag tidigare sagt och det gick finemang om jag får säga det själv, och det får jag ju.....
I stort sett alla ABBA:s största hits är med i den 45 minuter långa nostalgitripen!


Piffiga kläder va? ;)


Showen innehåller även ett medley med låtar från Benny och Björns musikaldebut, "Chess"


Känslan i kroppen när avslutningen, "Anthem", sitter som en smäck är i stort sett obeskrivlig!

Nu är jag verkligen helt slut och borde nog sova så jag inte drar på mig någon sån där jobbig "AC-förkylning", vilket jag verkligen inte har lust till!
Sov så gott och dröm sött :)
//Alfred


Kommentarer
Postat av: Katrin

Såg på filmen när du sjunger, kan det va Anthem tro??, FY FAN va du är grym. Kan sitta o titta på det om och om igen.

Är GRYMT stolt över dig ska du veta.

Längtar tills vi ses. Inte långt kvar..



Ha det toppen.

Massa Kramar



ps. Älskar dig för den du är!!!!!

2009-08-07 @ 22:57:38
URL: http://omkatrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej kära kusin! :)

Åhh vad kul att du gillar det du ser! Anthem är alltid speciell att sjunga, så får se till att fixa det när även ni är här på besök! :)

Finns det inget sätt för mig att kunna se filmerna?! haha!

Hoppas allt är toppen!

Saknar dig och längtar till oktober!

Puss och kram!

2009-08-08 @ 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0