Trött.

Nu sitter jag hemma och kollar igenom bilderna som Mette tog under showen ikväll. Dom blev inte helt perfekta vilket ledde till att jag skyllde på henne och hon skyllde på kameran.....ond cirkel det där.
Huvudsaken är i alla fall att man har roligt, och det hade jag vill jag lova! :)



Ett par bilder kan jag i alla fall bjuda på. Jocke goes solo medan Linnea och jag hänger i stegen och körar.....



.....innan Lindis, som vanligt ska komma in och ta allt fokus ;)

90´s är den klädbyts-tätaste show vi kör! En filmkamera backstage som fångar alla hysteriska klädbyten och körinsatser skulle förmodligen resultera i en riktigt rolig film.....får nog sikta på en sån innan säsongen är över!?

Nu är det nog dags att hoppa i säng här. Imorgon väntar en lååååång dag, med Radio Mega Hits och Mettes födelsedagsfest i Alanya som höjdpunkter! :)
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0