Tillbaks på 9:an.

Jajamensan nu är jag tillbaks hemma på 9:an minsann efter en bra dag på jobbet! :)
Pratade lite med Martin och Magdalena ikväll också efter kvällens show och dem var supernöjda med veckan här nere i Side, vilket var väldigt kul att höra :)
Dem åker hem imorgon så det skall bli intressant att se Maggans reportage sen när det är färdigt och laddats upp på hanky.se!



Nu måste jag nästan kasta mig i säng omedelbart för 08.20 imorgon bitti står Mette utanför porten och tutar med bilen!
Det är dags för shopping i Antalya! :)
Mettes två vänner som är på besök åker hem imorgon så vi ska äta frukost på deras hotell, därav den oerhört tidiga avgångstiden, innan vi kör dem till flygplatsen och därefter påbörjar shoppingrundan!?
Jag är laddad! Shopping och hotellfrukost, det kan ju inte gå fel?!

Har inte behövt ställa klockan före 08.00 sen ShowSchool, och det var i mars.....Ni förstår ju själva vad hårt livet börjar bli när man närmar sig 20?!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0