Thank god it´s friday!

Har precis avslutat reptitionerna med barnen som ska vara med i Teen Idol ikväll. Föreställningen där barn och ungdomar mellan 8-15 år sjunger live till sina favoritlåtar på scenen! Riktigt riktigt roligt faktiskt, för det finns väldigt många duktiga talanger där ute..... :)

Nu ska jag alldeles snart prata med Tommy på skype!
Tommy är en nära vän som jag lärde känna på Kreta i fjol, och nu jobbar han med exakt samma sak som jag, fast borta på Sunwing Resort Sandy Bay på Cypern :)
Var alldeles för längesen vi pratade sist så det är verkligen på tiden nu!



Efter jag pratat färdigt med Tommy hade jag tänkt att gå ner till stranden och däcka på en solstol med iPoden i öronen ett par timmar! Det är verkligen en ren mardröm att behöva ta sig upp ur sängen klockan 9 på morgonen två dagar i veckan.....Livet är sannerligen hårt, haha!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0