Summering.

Ja då var ännu en måndag passerad.

I showens början, under Aqua:s "Cartoon Heroes", känner jag att mina byxor sitter väldigt löst när jag gör ett litet hopp som ingår i koreografin. När låten sedan är slut och det är dags att inleda nästa medley hoppar jag snabbt ut på sidan och märker då att knappen gått upp och gylfen var halvt nere!
Kunde blivit morgondagens rubrik i Aftonbladet:

Showartist på SunWing blottar sig inför skräckslagna barnfamiljer!

Lyckligtvis verkade det som att ingen i publiken lagt märke till "nakenchocken", så jag känner mig relativt lugn trots omständigheterna.....för så här i efterhand var det ju faktiskt ganska morsomt ändå! ;) (roligt på norska)

Bortsett från denna lilla incident så var det en bra show ikväll igen så jag kan sova med gott samvete även denna natt! :)

Ska faktiskt ta och hoppa i säng på en gång tänkte jag.....

Imorgon är det ju dags för MiniStars igen så då blir det till att ställa klockan på 09.00, hemsk tanke egentligen, men det är så verkligheten fungerar har jag hört.

Avslutar med en bild från showens avslutande Championship-Medley med mästerskapslåtar från de nordiska länderna!

//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0