Stolt!

Jag känner mig oerhört duktig måste jag säga!

Jag har städat mitt rum, dammsugit lägenheten, diskat och dessutom hunnit med att sola :)
Det tycker jag är värt en liten guldstjärna i protokollet!

Om en liten stund är det dags för bilen att rulla mot hotellet och kvällens jobb. Eller jobb och jobb?! Det känns inte som att det är något riktigt jobb egentligen eftersom man gör det man verkligen älskar nästan varenda kväll :)
Ikväll ska björnarna ha Cirkus och senare ikväll är det dags för The 90´s - Everybody Dance Now!
Sofia
och Malin skall komma och kolla ikväll så nu jävlar ska dom få se på show!



Just ja, jag har ju glömt att berätta för er om min debut som kriminell!
När jag kom hem till Bobby, Martin och Petters lägenhet igår morses efter nattens festande svarade minsann inte Bobby i sin telefon vilket betydde: Alfred var utelåst.
Smart och stark som jag var, i alla fall då, startade jag klättringen längs med väggen och stupröret upp mot deras balkong. Smidig som ett kylskåp med oerhört avslappnade leder lyckades jag ta mig upp. Tur att dem bor på första våningen!
Man lär sig mycket här i Turkiet vill jag lova!

Nyheter på 9:an:
Malins ankomst har förvandlat 9:an till en riktig hälsofälla!
Det fullkomligt kryllar av lakrits i alla dess former. Tax-Free är bra skit :)

Back to life, back to reality.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0