Starten på en ny vecka!

Nu är jag inte bitter längre!
Faktum är att jag trots allt har fått en ganska bra start på den här veckan, för jag har äntligen sett Harry Potter och halvblodsprinsen :) Tänk vad lätt det är att få mitt humör till det bättre.....

Nu är det alldeles strax dags att åka till jobbet också, jag är laddad! Wiie.....
Jag hoppas att det blir grymt drag i publiken ikväll för 90´s-showen brukar alltid vara uppskattad hos dem flesta!



Ikväll är det min tur att göra Pop-Up också, har hållt på hela dagen med att fundera vilken låt jag ska göra men vi får se. Bestämmer mig väl i sista minuten som alltid ;)

Bäst att rusa nu så de andra inte behöver vänta på mig ute vid bilen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0