Som en ny människa!

Nu är jag och Sofia tillbaka här hemma på 9:an efter en helt fantastisk eftermiddag på Hamam!
Det blev verkligen en välbehövlig helrenovering med hamam, helkroppsmassage, ansiktsmask, pedikyr och manikyr.....En födelsedagspresent som hette duga så tusen tack Sofia och Sandra!
Jag känner mig som en helt ny människa!



Fröken Brink och jag innan gårdagens utgång.

Efter att vi var färdiga borta på hotellet kände vi oss lite hungriga.
Varför inte unna sig denna härliga dag tänkte vi båda, innan vi kollade på varandra och skrek:
- Mot Manavgat och Burger King!


Burger King, yiiiiiiiiiiiiiiha! :)

Helt sjukt mätta begav vi oss vidare för att snabbt köpa lite Ben & Jerry´s att smaska på här hemma ikväll!
Så nu är det kvalitetsmys och film som väntar här på 9:an! :)
Det ska bli.....bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0