Slut med ledigheten.....

.....för imorgon är det dags för jobb igen!

Ja dom lediga dagarna går väldigt fort kan man lugnt säga!
Denna lördag avslutades dock med en mysig middag nere på Tropic, innan det blev Mia och Klara-mys hemma hos Linnea. Fröken Norrland har ju inte sett denna humorserie än, utan bara hört mig gå omkring som "Gulletussan" själv, så det är på tiden att hon får lära sig lite ;)



Nu är det bara två veckor kvar till min 20-årsdag också!? Usch! Är det normalt med 20-årskris?
Bäst att njuta så mycket man bara kan, för snart kan man inte skylla på att man är så liten och oskyldig längre, vilket jag alltid passat på att göra.....fast det kanske funkar vid 20 års ålder också?!

Nej jag är kanske lite väl negativ? Skyller på att jag missar Madonnas Ullevi-konserter!
Får ta och sova på saken helt enkelt!
//Alfred


Kommentarer
Postat av: Frida

Det är helt normalt. Jag och Anna brukar sitta och beklaga om att vi börjar bli så gamla. Jag menar, 20 bast!! Om lika lång tid så är vi 40 :O

2009-08-09 @ 09:50:27
URL: http://bittersweettaste.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0