Nya äventyr på gång!

Kom hem från stranden för ett tag sedan och nu har jag minsann fått lite färg igen :)
Den är väl säkert borta till imorgon ändå iofs.....men alltid något.
Om en liten stund är det dags för mig att återvända till jobbet!

Teen Idol och You Can´t Stop the Beat står på programmet. Jag är laddad :)

Efter kvällens arbete är det, återigen, dags för Alfred att köra rally med Mettes, eller förlåt, Miss Montanas bil ;)
Kvällens slutstation: Alanya!
Ska bli så roligt att träffa det underbara gänget där borta igen! :) 
Känns som en evighet sen sist, även fast det var bara en dryg vecka sen.....tiden går sannerligen fort.



Planen är att tillbringa även morgondagen i Alanya så därför har jag passat på att boka tid hos en frisör för att försöka få ordning på mitt hår!?
Tycker att det blivit alltför ljust nu så har tänkt att försöka gå tillbaka åt den färgen jag hade när jag kom hit, ungefär som på bilden. Vi får se hur det går! Förhoppningsvis ska jag väl slippa gå runt med keps 24/7 ;)

Time for work, see you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0