Nordic utan nakenchock!

Ikväll blev det ingen repris av förra veckans "nakenchock" då min gylf var halvt nere och knappen uppknäppt under första låten.....och tur var väl det :)

Är faktiskt riktigt nöjd med dagens show måste jag säga för efter en liten halvdipp igår, enligt mig själv, så återhämtade jag mig lika fort och kände mig stark och hel i stämbanden igen! Wiie :)
Ska bli intressant att se vilken show som blir mina besökares favorit, för snart har familjen, farmor och mormor redan varit här en vecka!? Helt sjukt!

Imorgon blir det båttur på Manavgat-floden hela långa dagen! Ska bli oerhört trevligt och skönt att bara ligga på soldäck en hel dag och bara njuta :)
Den enda nackdelen är väl egentligen att klockan kommer att ringa redan 07.30 imorgon bitti, men som sagt. Livet är hårt.



I väntan på att "tjuven" som tog Sofias kamera-sladd ger sig till känna så får jag helt enkelt blanda ut alla inlägg med de bilder jag själv har från helgens festligheter, i väntan på det stora bild-kollaget! :)


Ebbe och jag på Cuba :)

Nu är det dock dags för Alfred Olsson att sova här minsann!
Så jag avslutar med den här bilden och en god natt-grattis-puss till Sofia!
- Älskling, imorgon är jag tillbaka hemma på 9:an igen och då blir det vin på ballen! :)


Den nyblivna 20-åringen avslutade som sagt festkvällen med flaggan i topp på kebab-haket!

God natt!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0