Nära slutet.

Ikväll är det dags för familjen, farmor och mormor, alltså veckans besök att lämna Turkiet för moder Svea igen!
Kommer bli tomt men det har varit en hej-dundrande vecka! :)

Radio Mega Hits
, showen igår kväll, kändes hur bra som helst och jag är så nöjd med att jag knappt kände av att jag ansträngde mina stackars stämband, vilket jag alltid brukar känna annars!? Skönt att avsluta veckan med flaggan i topp på något sätt.....ska dessutom bli intressant att se vilken show som fallit mina besökare bäst i smaken :)


Genom allt!



Idag har jag varit med mormor på Sealanya, där det var dags för henne att simma med delfiner! :)
Jag själv stod dock vid sidan av bassängen och kollade på denna gång, en aning avundsjuk men det var bara att bita ihop!


Jag ser ut som en förvuxen 5-åring men det är ta mig tusan ett minne för livet kan jag lova! :)

Nu ligger jag faktiskt uppe på familjens rum här på hotellet bland all packning. Jag känner mig alldeles för trött för att vandra ner till stranden just nu och dem borde dessutom vara tillbaka när som helst.....
Planen är att äta middag här ikväll innan dem ska hoppa på bussen som reser mot Antalya och flygplatsen. Det blir en mysig avslutning vill jag lova :)

Tack och bock för nu!




Kommentarer
Postat av: Caroline

åh det ska jag göra på fredag! verkar helt underbart :D

2012-06-19 @ 12:55:56
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0