Några timmar senare.....

Några timmar senare sitter jag nu i Staff Room med lite extra färg, framför allt i ansiktet efter dagens solstund, me like! :)
Pratade med Tommy på skype tidigare vilket var väldigt givande. Kan inte säga så mycket mer för än så länge är allting hemligstämplat ;) Så ni får helt enkelt vara lite nyfikna.....men kan avslöja att det är jävligt coolt och kul :)


Tommy och jag på ShowSchool, mars 2009.....herre gud vad tiden går!?


Har precis avslutat dagens Teen Idol, alltid lika trevligt, och laddar nu för fredags-showen You Can´t Stop the Beat!

Undrar just om fröken Brink hemma på 9:an redan somnat före jag kommer hem ikväll också? Vore lite dåligt eftersom vi trots allt är lediga imorgon.....
Vi får svar på frågan lite senare ikväll helt enkelt!

Nu ska jag in till spegeln och spackla fejjan så jag ser anständig ut på scenen ikväll!
Auf Wiedersehen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0