Matt.

Nu sitter jag i Staff Room. Den här gången är inte Jocke i närheten och sparkar ner mig på golvet som tur är!

Började ju som sagt dagen med en riktig långpromenad längs med stranden. Det var sjukt varmt, men samtidigt väldigt väldigt skönt! Man får verkligen tid till att fundera över saker o ting som man nästan aldrig tänker på annars. Bra start! :)

Efter promenaden blev det lunch på jobbet och sen stranden med Malin & Ebbe! Låg ganska länge i vattnet idag så vet i tusan om man egentligen fick någon mer färg.....men det kommer väl fler soldagar får man hoppas!?
Har känt mig så lat de senaste dagarna så bestämde mig för att vara med på Sofias styrkepass nu före middagen också!
Så nu sitter jag här och känner mig helt slut och matt sådär 20 minuter före det är dags att börja jobba.....Hejja, hejja!
Tror det mesta beror på att jag varit för slarvig med vattendrickandet och lunchen. Maten var inte speciellt inbjudande så det blev ris och ett äpple på menyn. Jag vet, fy för mig och skärpning Alfred!
Skall dock tillägga att jag åt desto mer nu till middag. Pasta och någon turkisk form av köttfärs-sås, helt OK! ;)



Måndag:
* The Bears - Melodi Grand Prix
* Nordic Release

Klara, Färdiga, GÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0