Märklig mage.

Nu sitter jag här i Staff Room och uppdaterar igen. Ganska trevlig vana om jag får säga det själv :)
Har precis avslutat dagens MiniStars och det gick alldeles utmärkt!

Till middag idag serverades matsalens mytomspunna "Meatballs", pannbiffs-liknande sak, som fått min mage att kännas helt uppsväld. Ungefär som en gravid kvinna känner sig skulle jag kunna tänka mig..... Inte OK!
Jag har ont och måste rusa på toa ett stup i kvarten.....för den som ville veta.

Bortsett från detta missöde har dagen varit fantastisk! Just like always ;)
Gick ju som sagt ner till stranden efter jobbet i förmiddags och avnjöt en härlig lunch på Beach Club med tillhörande solstols-sömn och simtur! Idag var det dessutom rena personal-träningen på Sofias Dance Aerobic då både jag, Linnea och Sandra var med och svettades.
Dagen till ära hade Sofia gjort ändringar i koreografin så jag kände mig en aning förvirrad. Diss på det ;)
Hon gjorde det säkert bara för att jävlas.....haha, men
skit samma egentligen för det var lika roligt som vanligt ändå!
Hiss
för Dance Aerobic!


Söta Linnea och Malin.


Kanske inte lika söta, eller jo förresten. 9:ans små miffon är alltid i farten
:)

Snart är det dags för kvällens höjdpunkt. Jocke i sin SuperMan-outfit till "Stay the Night" följt av Radio Mega Hits!
Det kan inte bli annat än en Super-tisdag!

Do you feel,
like I feel, Nathalie!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0