Måndag.

God morgon allesammans!
Har precis klivit upp ur sängen efter många om och men. Det var verkligen omöjligt att ta sig upp, men det kanske inte är så konstigt när man kommer hem väldigt sent och sen dessutom är vaken och läser alldeles för länge!? :(

Håller på och gör mig i ordning för dagens äventyr! Studiebesök på Montanas kontor, sushi-lunch, träning och givetvis show :)
Det blir en innehållsrik och spännande dag känner jag på mig!



Tycker det är skönt att Mette gett mig flex-tid så jag kan komma till kontoret när jag känner för det! Hon blev nog lite rädd när hon insåg att jag verkligen tänkte komma till kontoret 11-16 ;) Haha!
Jag ska dock inte göra henne besviken, för nu tänkte jag faktiskt ge mig iväg och kolla in hennes reaktion när jag stormar in.....
I´ll be back!


Kommentarer
Postat av: Mette

syntes du var fantastisk dygtig på kontoret !! - finder nogle dage til dig i oktober også :)

Flex-tid...hmmmmmm

2009-08-31 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0