Måndag kväll.

Ytterligare en dag är till ända och jättekul att Alanya-brudarna var i publiken ikväll! :)

Har nu räknat ut att efter showen imorgon är det exakt 12 veckor kvar till den 4 november och hotellet stänger för säsongen. Helt sjukt och nästan skrämmande att tänka på det!
Imorgon är det dessutom dags för mig att lämna in ansökningen till vintersäsongen och jag har en fruktansvärt beslutsångest!

- Arguineguin, Gran Canaria
- Fanábe, Teneriffa
- Bangtao Beach, Thailand
- Kamala Beach, Thailand


Har bestämt mig för att söka de sista tre i alla fall, men ordningen är svår att bestämma?! Antingen vill jag jobba på samma hotell som Sofia i Thailand eller tillsammans med Emelie och Jessica på Teneriffa.....vi får se helt enkelt!?


Jag, Jessica och Emelie goes ParaSailing!

Tror jag får ta och sova på saken faktiskt.....
Det är ju MiniStars imorgon så det är uppstigning klockan 09.00, usch haha, men efter förmiddagsrepet blir det stranden! :)
Sov gott och dröm sött!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0