Maggan på Sunwing!

Sofia och jag har precis kommit hem från stranden. Lite brunare , lite fräschare :)

Det är så att idag anländer Magdalena Graaf, hennes barn, och Martin "Miss Inga" Johansson till Sunwing för att göra sista delen av en reportageserie som publiceras på www.hanky.se/!

Jag och Sofia är ju inte dem som är dem så vi har ju naturligtvis kollat in deras bloggar inför den här resan, och när vi nu kom hem såg vi Magdalenas inlägg från i förmiddags! Hon verkar galet cool den där tjejen måste jag säga! :)
http://www.bloggfamiljen.se/?blog=magdalenagraaf

Vad skulle ni tycka om att ta upp henne på scenen under 90´s-showen och be henne köra "You got what I want"?!
Njae, det kanske inte är en så bra idé ändå, men tanken tycker jag är sjukt rolig, haha! :)

Vi får önska dem en trevlig vistelse här nere i alla fall!



Nu är det dags för familjen på 9:an, (numret på Alfred och Sofias lägenhet), att dra till Migros!
Jag är grymt förtjust i lax och det var alldeles för längesen sist, så ikväll blir det laxpasta! :)

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0