Kvällsaktivitet.

Nu sitter jag hemma vid datorn och känner mig helt slut!
Tro det eller ej, men showerna ikväll gick faktiskt bra :) Även om jag inte kände mig helt på topp efter gårdagens aktiviter.....

Idag, 4 augusti, är det också exakt tre månader kvar till hotellet stänger portarna för i år den 4 november!?
Känns verkligen helt sjukt att man ska åka härifrån om tre månader redan! Vart har det här året tagit vägen egentligen?
I februari när man åkte hit så tyckte man att oktober och november var en hel evighet bort, men så fel man hade.
Visst känns det att man varit här i nästan ett halvår nu, men att tiden skulle gå så här fort, det kunde jag verkligen inte föreställa mig?!
Skulle gärna låta tiden gå lite långsammare ibland för regn, snö, slask och kyla är ingenting som lockar, just nu i alla fall!



Nu är det dags att hoppa i säng och kolla lite Desperate Housewives innan jag ska försöka smala ihop lite sömntimmar!

Imorgon är det ledig dag så då bär det av ner till stranden, som vanligt, och skaffa sig lite färg!
Jag tycker man bleknar alldeles för fort. Inte OK!?
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0