Jag är nöjd!

Yes, det är jag!
Evalueringen gick bra så nu känner jag mig oerhört lättad :)
Det här ska bli en bra kväll!

Ikväll är det showen Radio Mega Hits som står på menyn och jag är sjukt taggad!
Ytterligare en av mina favoritshower med hits från bl.a Madonna, Justin Timberlake, Ola, Måns, Charlotte Perrelli, Mika, Jason M´raz, Duffy, Jonas Brothers, Rihanna och mååååånga fler.....



Efter showen är planen att jag ska kasta mig in i bilen och köra rally bort till Alanya och Mettes födelsedagsfest!
Tror det kommer bli sjukt nice! Brukar alltid bli det i Alanya av någon anledning :)

Strawberry Margaritha, ja tack!
//Alfred

Kommentarer
Postat av: E

Drick massa strawberry margarithas för mig också! :-) puss



2009-08-04 @ 13:11:44
Postat av: Anonym

Ja,der gik lidt drinks ned :)

2009-08-04 @ 16:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0