Hur brun kan man bli?

Finns det någon gräns för hur brun man kan bli egentligen?!
Hur som helst. Nu är jag tillbaks på 9:an efter ett antal timmar med sol, sömn och bad nere på stranden! Jag känner mig som en helt ny människa jämfört med i morses. Mycket trevligt :)

Sofia har varit ambitiös nog att dra iväg till jobbet för att träna, jag menar, tränar inte hon tillräckligt på jobbet egentligen!? Hon är säkert bara ute efter att ge mig dåligt samvete bara för jag har träningsvärk efter gårdagens strenght-pass!
Själv så sitter jag i "bikt-fotöljen" och tänkte bjuda er på lite bilder från senaste dygnet.....Enjoy!


Erik, Jocke och Daniel gick lös på dansgolvet.....


.....medan familjen på 9:an försökte fixa ett representabelt kort för kvällen!


Titta, som en fjäril!


Sagan om de tre showartisterna på stranden!


Dags för lunch.....


.....men Lindis börjar som vanligt att pladdra massa oväsentlig skit. Bara att ignorera ;)

Kommentarer
Postat av: mamanki

Vad trevligt att du uppdaterar bloggen så flitigt och visar bilder från det "ljuva" livet. Ni verkar ha det så bra på 9:an, snart kommer systeryster och stökar till ;)

Jag hoppas att vi snart kommer att träffas igen.

Kramar från "svärmor"

2009-08-08 @ 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0