Humor ja.

Vilken kväll det har varit!

Började ju som ni vet med en mysig middag på Aphrodite! Deras Chicken Fajitas är bara helt fantastisk.....Hiss på det!
Strax före middagen fick jag dessutom ett paket. En för tidig 20-årspre, eller förlåt 19-årspresent av familjen.
Håll i er, för nu går hissen ända upp till andra våning. Jag fick en sprillans ny filmkamera! Yiiiiiihaa :)
Nu ska det ta mig tusan bli dokumentär av livet här nere på 9:an i Side. Batteriet sitter på laddning och väntar!


Syskonen Olsson minus Samuel.....


.....och systrarna Brink!

När vi kom hem däckade vi soffan och började kolla igenom andra säsongen av Mia och Klara! Har ju för tusan längtat i ett helt halvår, men nu börjar vi komma på banan igen! Du vet han är ju hockeyproffs min Mattias, på elitnivå!? ;)
Nu är jag dock alldeles för trött för att göra något annat än att förflytta min feta röv till sängen och sova något så fantastiskt gott! Det har varit en lång, men samtidigt väldigt givande dag här nere i Side!

Imorgon blir det stranden och familjemys med lite ABBA-show som avslutning!
//Alfred

Kommentarer
Postat av: katrin

Halloj!!



Grattis i förskott.

Kul med en kamera va??

Hoppas filmen var till belåtenhet. Du "glömde" visst att skriva med att den oxå kommit med ner.. :D:D:D:D



ha det fint. kram

2009-08-20 @ 17:31:45
URL: http://omkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0