God morgon!

Nu sitter jag faktiskt redan på jobbet för idag är det dags för MiniStars!
Föreställningen där barn mellan 3 och 7 år får stå på scen och mima till sina favoritlåtar, och på förmiddagen mellan 11 och 13 har vi reptitioner för att förbereda inför kvällens föreställning :)
Ganska OK, även om det brukar vara segt att ta sig upp ur sängen redan klockan 9 på morgonen!?



Senare idag är det dags för mig att ha evalueringssamtal tillsammans med Lindis!?
Känns väldigt nervöst eftersom utvärderingen blir som ett betygmellan 1-5, på det man åstadkommit på scen hittills under säsongen.....får hoppas det går bra helt enkelt! Vore lite tråkigt annars.....

Händer ju väldigt mycket annat idag också men nu måste jag försöka fokusera på MiniStars och Evalueringen, innan jag går lös på det andra! :)

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0