God eftermiddag.

Nu har jag avnjutit ett alltid lika fantastisk sushi nere på Tropic tillsammans med Mette, eller rättare sagt Hannah Montana som hon numera kallas ;)
Som grädde på moset har jag dessutom drunknat i svett på Sofias Dance-Aerobic! Det låter väl piffigt va?! ;)
Jag börjar känna mig oerhört proffsig, nästan som en instruktör haha, på dance-aerobicen nu efter jag varit med ett antal gånger och kommer ihåg nästan all koreografi.
Mycket trevligt tycker jag! :)

Till min stora besvikelse serverades det dock lever till middag i personalmatsalen denna kväll, I´m not a fan!
Det får helt enkelt bli till att köpa mat från "La Tasca", en av restaurangerna här på hotellet, så man får något i magen innan man ska börja jobba. Det skall ju vara viktigt har jag hört :)


Jag och Sofia på midsommar.

Sofia är lite däven just nu också, inte bra det!
Jag har dock tänkt luska ut något som kan få henne på lite bättre humör när jag stormar in genom dörren efter jobbet ikväll och skriker:
- Honey, I´m home!
Får se hur det går. Det märker vi senare ikväll :)

Now, it´s ShowTime!

Kommentarer
Postat av: mamanki

javetvaduskafåifölsedaspresent :)

2009-08-13 @ 20:58:40
Postat av: Alfred

Haha jasså?! Jag är väldigt nyfiken! Även om jag inte vill fylla 20 :(

2009-08-13 @ 21:53:08
URL: http://alfredolsson.blogg.se/
Postat av: Mette

ja du...Miss Kitty :) hævnen er sød !!

2009-08-14 @ 00:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0